Tohle býval "Blog o tom, jak jsem na dva roky odjela někam bez znalosti jazyka itaského či anglického. Tak bych chtěla mít nějakou pomátku, třeba tuhle..." a teď to bude "Blog o tom jak jsem se přes Itálii dostala do Ameriky a dál, bez znalosti neEvropského světa a chtěla bych pokračovat v této památce :)"

neděle 23. října 2011

Fotky z Benátek - vzpomněla jsem si!!! :)

Tady jsou ty fotky :) tradááá :)
                                               Začnu Hikingem - nádherná krajina - Slovinsko
                                A já - slečna, se kterou jsem tam byla, mě strašně moc chtěla vyfotit
                                                           Loď do Benátek - Laci and Jusse
                                                  Ta největší loď co jsem kdy v životě viděla
                                                                       A znova...
                                      Nejlepší kavárna ever - nebyla jsem tam, ale vypadá nádherně
                                        Nádherný zvyk Italů, kupobat v kostele svíčky a zapalovat je
                                             Je to docela dávno takže: toto je nějaký dům
                                              I v Benátkách byli bezdomovci na každém rohu
                                                                originální šachy, ne?
                                               Myslím, že nejhezčí fotka z Benátek, kterou mám :)
                                          Já, Laci a Katarína - předpokládám že fotil Gabor
                                                              Jo, byl to Gabor
                                                             Nádherné hodiny
                              Nádherné korálky, ne že bych je chtěla nosit, ale takhle pohromadě....
Strašně moc pozitivní pán, který dělal bubliny, viděli jsme ho nejmíň pětkrát, protože vždycky, když jsme se ztratili, byli jsme na tomto náměstí
                                                  A znovu onen úžasný pán - při pokloně
                                                  Pasta - to víte italové, ale vypadá to úžasně :)
                                                  Nádherná nemazlivá kočka
                                                          Takhle si představuju Itálii !!!
                                         kouzelný pták ...OK moc to nevypovídá o Benátkách :)
                                                    Katarína s její klasickou pozicí s brejlema
                                                                                 :)
                                                                Winta a 1/4 Eny :)
                                               Katarína a Gabor po strašně mopc sladké ledové tříšti :)
                        Yazan (Irán) a Joseph (Kong-Kong) - vždycky musí mít alespoň jednu růžovou věc :)
                                        Brise Lamela - člověk jehož jméno jsem si snažila zapamatopvat nejdéle :)
                                               Marta a Peyman - člověk, jež pořád studuje
Nějaký nádherný kostel
                                                                Naše skupina :)
A poslední fotka - já, David a Katarína. David je člověk, kterému ještě stále nerozumím - jakoby teď dneska když to píšu, depresivní :)
No jdu si zopaknout biologii a spát... jsem mrtvá :)
Vaše Esi

4 komentáře:

  1. Esi, na těch fotkách vypadáš úplně nádherně :)... Nedáš sem taky jednu s tvýma novýma vlasama? ;)

    OdpovědětVymazat
  2. tak podle facebooku jsou vlasy docela v klidu:) A miluju toho dredatého pána s bublifukem.

    OdpovědětVymazat
  3. fotku dám, ale už se mi stýská po mých vlasech :( však ony zas dorostou a ano, ten pán byl tp nejhezčí z celých benátek :)

    OdpovědětVymazat
  4. Když už jsme u těch bodů, já měl -5 z 30, takže bych to tak strašně neviděl :)
    Užívej si to tam :)

    OdpovědětVymazat