Tohle býval "Blog o tom, jak jsem na dva roky odjela někam bez znalosti jazyka itaského či anglického. Tak bych chtěla mít nějakou pomátku, třeba tuhle..." a teď to bude "Blog o tom jak jsem se přes Itálii dostala do Ameriky a dál, bez znalosti neEvropského světa a chtěla bych pokračovat v této památce :)"

neděle 12. února 2012

Occidental week

Ahoj Lidi,
rozhodla jsem se že vám asi budu psát víc často, ale ne protože se nudím, ale protože s vámi chci sdílet tyhle všechny věci. Minulý víkend byl opravdu pracující, udělala jsem hodně školy a tak. Rayna byla v Římě tak mě neměl kdo vyrušovat :). Jeden večer jsem pak strávila se Shir, která přišla do mého pokoje, čehož jsem si tuze vážila. A hodně hodně jsem spala.
V týdnu jsme pak měli výběrové řízení nového ředitele. Ten starý - Peter Howe - odešel na UWC školu do Nizozemí. Koluje tu hodně odhadů proč a ještě jsem nenašla žádný pozitivní. No a tak se nám v úterý představili 4 potenciální ředitelé. Jeden z Kanady, jeden z UK, jedna z JARu a pak náš director of stuidies, Mike Price. Většina lidí věděla, že MP se stane novým ředitelem, ale já jsem pořád pořád doufala, že dostaneme někoho nového, že se tu něco změní (protože změnit je toho potřeba hodně. No a věřila jsem tomu natolik, že jsem se vsadila s Egzonem, že to bude někdo jiný o upečení buchty. Myslím, že každej z ucházejících se měl svoje vlastní plusy a mínusy. Potom jsem mohli emailem hlasovat koho bychom chtěli, ale nemyslím si že by to mělo nějaký podíl. No a naším novým ředitelem se stal MP. Upřímně nevím co si o tom člověku mám myslet, strávila jsem docela dlouhou dobu u něho v kanceláři řešeným různých věcí od sustainability až po známky a někdy je to strašně moc super člověk a někdy mám pocit že lže a hodně profesorů proti němu zbrojí a nemají ho rádi. Já se snažím udělat vlastní názor ale je to docela těžký.
Jinak Namuun měla narozeniny takže jsem vzala velikánský papír a nakreslila (spíš pokusila se nakreslit) housle a napsala HAPPY BIRTHDAY NAMUUN a pak jsem oběhla všechny rezidence a nechala tam podepsat co nejvíc lidí (myslím, že někteří s ní dokonce ani nikdy nemluvili :)), ale alespoň jí to udělalo šťastnou. No a to byl den, kdy už jsem byla vážně strašně moc unavená. Protože v pondělí jsem strávila celý večer u Kataríny, páč jsme spolu už dlouho nemluvily a pak navštívila Raynu, protože se vrátila z Říma. No a úterý nemám páru :). A ve středu jsem šla na film Amélie z Montmartu (asi?) o němž jsem si myslela, že je to historický film a on nebyl, ale strašně moc se mi líbil. Byla jsem tam se Shpresou, Yiran, Wintou (prvačka z Kambodži) a spostou dalších lidí. Věřím že většina z vám se vzdělanější než já a viděli tento film už dávno. No a pak jsem přišla o 11 na Fore a potkala Victora, který mi oznámil, že tohle je ten třetí čas kdy přišel a pokusil se mě naštívit, ale já tu nebyla. Tak jsme si dali kafe a povídali si do půl jedný a já se pak do půl druhý snažila učit Filosofii, ale moc to nefungovalo. Tak jsem to další ráno vstala brzo, kolem šesté a začla se učit, napsala jsem článek do Adriatic Times (o suistainabilitě :)) a pak jsem si rpozbila koleno. Já jsem totiž strašně moc spěchala a zakopla o práh, ale já jsem to neřešila, myslela jsem že je to v pohodě jen pak v matice jsem zjistila, že mám roztržené kalhoty a že krvácím, tak mě poslali do Medical Centre.
No a v pátek byl velmi neočekávaný den. Po škole jsem se toulala Duinem a užívala jsem si to. Pak jsem potkala Milenu (prvačky z Itálie), která mi řekla, že mě potřebují policisté a poslala mě do Mikies počkat tam na ně. Tak jsem si říkala, že prostě přijdou a zeptají se nebo co, ale nakonec jsem s nima jela do vedlejší vesnice. Tam byl starý slovenský bezdomovec, kterýho jiný slovenský bezdomovec mlátil a nutil ho dávat všechny peníze jemu. A celý se to odehrávalo tu v Itálii. A tady ten pán přišel na policii ale uměl jenom slovensky. No a já sice rozumím slovenčině, ale zato italštině ne. Takže nakonec Milena, přijela taky a přes dva lidi se to překládalo. No a nakonec jsme to snad nějak vyřešili. No a strávila jsem tam v celku 5 hodin a do Duina jsme přijely přesně 15 minut do promu. Tak jsem běžela do menzy, oblékla si Kataríniny zelené šaty a běžela na prom. Tam bylo strašlivě srandovní předtančení, což byl pokus o velmi sofistikovaně vypadající valčík. No a pak všichni začali tancovat valčík a nebo se pokoušeli. Augustýn uměl tančit takže to bylo super. Nakonec jsme vážně protančili celý prom jen jsme si jednou udělali výlet na Rilka path a zpátky. Bylo to super, skvělý a úžasný. Akorát mi trochu padaly šaty :) ale co se dá dělat, vzhledem k tomu, že ty svoje jsem nechala doma. No a pak jsme šli s Raynou na Luchezze a do půl čtvrtý hrály Uno s Lacim (prvák z Maďarska), Robertem (prvák z Malavi), Ehmadem (prvákn z Jemenu) a Lindem (druhák někde z Afriky :)). Jenže mi jsme pak s Raynou ještě zůstali a pak celá Luchezze usnula a my nenašli žádnou prázdnou postel, tak jsme spali v daily roomu na pohovce. No a šest ráno mě vzbudil Bread-man a tak jsem šla zpátky na Fore a spala do osmi kdy mě vzbudila Rayna, že koupila čokoládu na snídani, tak jsem vstala. A celou sobotu jsem tak spala, pracovala. No a  večer byla Occidental show. Každý vždycky dostane nějaký charakter za který se musí převlíct. Já jsem byla friday the 13th, což je série hororových filmů. Myslím, že jsem nikdy neviděla horor předtím a ty ukázky mi docela stačili, blaf už nikdy více :). No, ale pořád jsem vůbec nevěděla jak se mám obléct. A pak, maminka doufám odpustí :), jsem vzala své jediné bíle tričko a popsala ho větami, které se týkali filmu. Jako „My mother couln't kill you“, „I will“...a na zádech jsem měla výčet věcí co všechno chci jako krev, strach, křik....No a na kalhoty jsem si našila kusy látky na kterých byly napsaný taky tématický slova a randomě jsem na sebe navázala šátky. No a pak jsem si červenou propiskou nakreslila jizvy na rukách, podříznutzej krk a pár jizev na tváři a krev tekoucí z pusy a namazala se sudokrémem a použila moc moc moc mouky. Takže jsem byla vážně bílá. No a pak jsem tady chodila mezi těma všema královnama a zpěvačka z 20 století jako zombie a tuze jsem si top užívala. Pak jsme všichni vyrazili na show. Ta byla úžasná, pozitivní, barevná správně tématická a všechno. Přišla jsem na Show docela dobře naladěná, ale pak jsem odešla šťastná z nějakého důvodu. Pak jsem šla s Raynou do Mikies a pak jsme běželi Na Luchezze a zpívali a tančili cestou. Tam jsem pak strávila čas s Augustýnem a Honasem (druhák z Kolumbie), seznámila se z Naem a šla do porta, ale oni pak museli pracovat tak jsem šla zpátky do Mikies, kde jsme s Raynou, Lindem, Aisté a Egzonem tančili až do jedné a pak zpátky na Luchezze, kde už jsme se pak jenom bavili. No a když jsem se ve tři ráno vydala hledat postel Augustýn právě vstával, že jde pracovat tak jsem nakonec spala v jeho posteli.
No a dneska už budu vážně pracovat, musím. Máme jen tasster session occideltal food, na což se opravdu těším a jinak mě čeká filosofie, self design do chemie, matika, ze které píšu zítra test a moc ji nechápu. Měla bych začít dělat můj FOCUS. Jinak můj projekt tak trochu stagnuje, ale ne na mě, nýbrž na lidech nademnou a nejsem nikým podporována, ale já stejně věřím, že to půjde :). Jinak škola jde myslím dobře, někdy se učím, někdy se neučím, ale tak je to vždycky. Někdy se těším, někdy se netěším. Dneska se docela těším, jsem relativně vyspaná takže to i půjde.
Mějte se tam v republice nádherně.
Vaše Esi

1 komentář:

  1. Takže jsi konečně viděla Amélii :D já ten film zbožňuju a ta hudba!!! Jsem ráda, že se ti líbil a ty fotky z Occidental show byly fakt působivé, moc ti to slušelo :D

    OdpovědětVymazat