Tohle býval "Blog o tom, jak jsem na dva roky odjela někam bez znalosti jazyka itaského či anglického. Tak bych chtěla mít nějakou pomátku, třeba tuhle..." a teď to bude "Blog o tom jak jsem se přes Itálii dostala do Ameriky a dál, bez znalosti neEvropského světa a chtěla bych pokračovat v této památce :)"

pátek 20. prosince 2013

Planetary Consciousness

... je moje nové oblíbené slovo,
tak jsem ho vložila do obrazu (ktery jsem pak dala lidem co jsem u nich týden bydlela)
Je to slovo které je...
                     ...o lidech jako součást přírody a přírodě jako součást lidí, neoddělitelně....
                                  ... o posobnosti všech cyklů: jara, lásky, mládí, etc...
                                                     ... o dospívání, hledání rovnováhy....
                                                   ... a stárnutý, vracení se zpátky...
                                                       ...k zemi, všechno spojeno....
                                                        ...pod jednou oblohou...
Mám Vás ráda,
Vaše Esi



Žádné komentáře:

Okomentovat