Tohle býval "Blog o tom, jak jsem na dva roky odjela někam bez znalosti jazyka itaského či anglického. Tak bych chtěla mít nějakou pomátku, třeba tuhle..." a teď to bude "Blog o tom jak jsem se přes Itálii dostala do Ameriky a dál, bez znalosti neEvropského světa a chtěla bych pokračovat v této památce :)"

pátek 2. září 2011

Fotky 1

Ahoj, zkusím sem dát nějaké fotky, tak doufám, že to bude fungovat

                                                         výhled z balkónu od Fore

                                         Fore lawn - místo všech setkání, je skvělé bytdlet nejblíž
                  Výhled z okna Daily roomu, na druhou stranu je hrad, ale ten jsem ještě nestihla vyfotit.
                           Katarina mě přesvědčila, abych sem tu fotku dala, takže uvítací cedule v Duinu.
                      Jo a tohle mi přijde na Duinu hodně zajímavé, všichni mají takové krásné číslo popisné.
                               Tohle je art hous - dole dílny nahoře klavíry (samozřejmě blízko Fore).
                                            Můj pokoj - všimněte si, že jsem ta více pořádná :).
                                    A výhled z okna pokoje, pravda žádný moře to není, ale stejně...
                                              Emily - spolubidlící z Norska - moc hodná slečna.
                                Soňa z Běloruska (doufám, že příště stihnu vyfotit Katarínu a Laciho :)).




Žádné komentáře:

Okomentovat