Tohle býval "Blog o tom, jak jsem na dva roky odjela někam bez znalosti jazyka itaského či anglického. Tak bych chtěla mít nějakou pomátku, třeba tuhle..." a teď to bude "Blog o tom jak jsem se přes Itálii dostala do Ameriky a dál, bez znalosti neEvropského světa a chtěla bych pokračovat v této památce :)"

pondělí 13. října 2014

Dublin očima mého foťáku (aneb nechce se mi psát :))

...ale alespoň jednu informaci Vám přidám. Strašně jsem se bála, že b udu muset strávit 22 hodin v Dublinu sama, naž odletím do Ameriky, ale nakonec jsem potkala skupinu úžasných zahraničních turistů, se kterými jsme si šli sednou do hospody, poslouchalui musiku, a procházeli se Dublinem :)
                                           ...Puflík v Dublinu, asi se mu splnil sen, že ano Veru?
                                     ...náhodný hezky osvětlený dům....
                                      ...v Dublinu bylo spoustu úžasných pouličních skupin...
                                             ...Dublinské ulice...
                                               ..se spoustou umění...
                                         ...a více....
                                                 .-... ještě více...
                                                    ...Dublin v noci....
                                                                           :)

1 komentář: