Tohle býval "Blog o tom, jak jsem na dva roky odjela někam bez znalosti jazyka itaského či anglického. Tak bych chtěla mít nějakou pomátku, třeba tuhle..." a teď to bude "Blog o tom jak jsem se přes Itálii dostala do Ameriky a dál, bez znalosti neEvropského světa a chtěla bych pokračovat v této památce :)"

neděle 4. září 2011

Ahoj, doufám, že si dobře pamatuji, kde jsem skončila minule. Takže, měli jsme první reflection time - něco jako čas pouze pro sebe nebo tak - psali jsme dopis sobě, který nám dají po Vánocích, jestli se něco změnilo nebo tak. Potom jsme hráli něco na styl hodně jednoduché šifrovací hry. Byla jsem s Lacim a Ljubou a až na to, že se ztratily nějaké papíry a konec nebyl, to bylo skvělé :). Potom jsme měli něco jako úvahu o stanovách UWC, seděli jsme v kroužku a bavili se o všem možném. Náhodou jsem se pokusila říct jednu větu, ale moc se mi to nepovedlo, i když myslím, že myšlenka tam zůstala. Jinak to bylo skvělé. Debatu "vedl" Job z Nizozemí a asi to bylo i přínosné. Většina lidí pak šla do Osmici, což je nějaký statek, kde chlastali (toliko k pravidlům), ale my jsme tu s Katarínou a Soňou zůstaly a mluvily jsme a leželi v gamacích. Vedly jsme docela zajímavou debatu o lesbách a gayích (asi jestli se to tak píše), Sonin sen je vymyslet způsob, jak by se dal vytvořit oplodněný zárodek pouze z jednoho pohlaví. Docela se s Katarínou nepohodly. Ale jinak skvělé. Jinak v Osmici se samozřejmě někteří opili a tu na Fore dokonce někdo zvracel, takže žádní idealističtí lidé nebo tak :).
Ráno dalšího dne bylo skvělé :). Měli jsme úvod do social servisu => chodili jsme po workshopech a tak nás s různými seznamovali. Nakonec bych asi chtěla pracovat s bezdomovci a nebo dělat s dětmi (hrát si a tak), ale ti bezdomovci by byli lepší. Přes mail jsme pak vyplnili nějaké formuláře a napsali motivační dopis (no nevím, jestli se mi to úplně moc povedlo) a odeslali. Vůbec nevím, kdy se dozvíme výsledek. Někteří pak jeli do Emisfera - nákupní centrum, ale já ne. Tak jsem přes skype konečně zavolala mamce, dodělala rozvrh a pak šla hrát na Palu (rezidence) na kytaru. Tam jsem potkala Katarínu a vyrazily jsme dělat kostýmy. Každý totiž dostal přiděleného super hrdinu a měl se za něho převléci. Já jsem byla Lara Croft (teď už vím, kdo to je :)) a Katarína Kole z Titánů. Takže jsem posehnala černé tričko bez rukávů, sluneční brýle a vyrobila jsem si pistol z nějaké větve. No a vypadala jsem přibližně takhle:
No a v takových kostýmech jsme šli do Auditoria, kde byla uvítací show. Druháci nám udělali spousty krásných představení - tance, hudbu a různé další věci. Bylo to skvělé. Pak tancovali úplně všichni a po desáté se všichni přesunuli do cafetérie naproti a tam to pokračovalo. Když jsem v jednu odcházela, právě přijížděli policajti, že tam prý někdo kouřil trávu.
A dneska jsem byla na hradě v Duino. Ja vážně nádherný. Procházela jsem ho s Namun a Yi z Číny, pořád se chtěli fotit :). Ne, vážně, až někdy budete v Itálii a nebudete mít co dělat, skočte si tam, protože je to vážně nádherný, opravdu. Tady jsou nějaké fotky:
                                                           Fore z oken hradu
                                                            Strašně moc lidí před hradem
                                                                Duino z věže
Po obědě jsme šli hrát karty a měli další work shopy. Jeden o recyklování a druhý o konfliktech a řešení. Bylo to složité pochopit, ale bylo to skvělé.
                                                               V menze

                                                                    V menze 2
                                                             A konečně Katarína
Mějte se tam v republice nádherně, páč já se tu mám taky, ale už se na Vás těším.
Vaše Esi

1 komentář:

  1. Ahoj Esi, zdravím z Křídlovické. Dostala jsme odkaz od mamky. Občas si počtu pokud nevadí:) Jak škola funguje někde jinde. Pěkně si to užívej. P.T

    OdpovědětVymazat