Tohle býval "Blog o tom, jak jsem na dva roky odjela někam bez znalosti jazyka itaského či anglického. Tak bych chtěla mít nějakou pomátku, třeba tuhle..." a teď to bude "Blog o tom jak jsem se přes Itálii dostala do Ameriky a dál, bez znalosti neEvropského světa a chtěla bych pokračovat v této památce :)"

středa 27. listopadu 2013

Colby a ostatní aktivity

Ahoj Lidi,

tohle je třetí článek, který dneska píšu a doufám že ne poslední. Je mi vážně líto, že jsem tak dlouho nenapsala, ale škola, aktivity, nemoc, a aktivity se na mě podepsali, především nedostatkem spánku. Teď mám chvilku klidu, tak strávím ráno psaním, abychom mohla strávit odpoledne učením. Venku leje jako z konve potom co včera sněžilo, a Čeština se pomalu dostává zpátky do mého mozku, ale přece jenom používám slovník, pro jistotu, abych nepsala úplné bláboly.
Myslím, že aktivita na kterou myslím nejčastěji je SES aneb Students for an Enganged Society. Je to skupina, kterou mám nejvíce ráda a nejvíce nerada. Snažíme se provozovat consensum decision-making, což znamená, že se nevolí, ale všichni misí být pro, což, jak si můžete představit, trvá věčnost. Takže jsme zatím udělali jenom dvě akce. 1. Děkujeme plakát pro SODEXO lidi, který jsme pak dali do všech jídelen, tohle mi hodně pomohlo s poznáváním nových pracovníků, a teď mám pocit, že mluvím skoro s každým (což ovšem taky znamená, že strávím strašně moc času v jídelnách, jejejeje). Potom jsme založili Bridging Gaps, což je event každý druhý víkend, kde někdo přijde a mluví a jeho/její zkušenosti s Colby. Náš první speaker byl Terry - manager jedné z naších jídelen, a on byl prostě úžasný. Dalším hostem budou, myslím, hráči Rugby teamu. Taky se pokouším tuhle skupinu přesvědčit, abychom postavili malou budovu z odpadků, ale zatím se mi to moc nevede.

Jinak jsem se rozhodla organizovat některé věci sama, prostě protože je to mnohem jednodušší. Třeba tuhle sobotu, 30.11, ukazujeme film, který se jmenuje That is How Democracy Looks Like, což je aktivistický film z protestu v Seattlu proti WTO. No a 30.11 byl ten dek kdy policie použila násilí proti nenásilnému protestu no a pak to bylo špatné. Tak chtěli vzít pár lidí, project the film a mít o tom diskusi. Můj profesor Antropologie udělal jeho vlastní dokument tak ten budeme ukazovat v únoru spolu s jeho vycházející knihou. Taky organizuji ještě jeden event v únoru, ale o tom později.
Jinak pořád ještě dobrovolničím v bezdomoveckém útulku ve Watevillu, už jsem si zvykla, že je to součást mého života a těším se tam každé pondělí. A taky stále dobrovolničím s mentálně postiženými lidmi, což si taky užívám.
Každou středu pak chodím na večeři do kruhu lidí, kde diskutujeme o čemkoliv co si myslíme, že je podstatné a většinou se to váže ke spiritualitě, ale ne vždycky.
Mějte se moc krásně lidi,
Pac a pusu na čelo,
aby Vám to slušelo,
Vaše Esi

Žádné komentáře:

Okomentovat