Tohle býval "Blog o tom, jak jsem na dva roky odjela někam bez znalosti jazyka itaského či anglického. Tak bych chtěla mít nějakou pomátku, třeba tuhle..." a teď to bude "Blog o tom jak jsem se přes Itálii dostala do Ameriky a dál, bez znalosti neEvropského světa a chtěla bych pokračovat v této památce :)"

neděle 1. prosince 2013

Colby a lidé, aneb jak jsem nezvládla dopsat blog ten den co jsem chtěla

Pamatuji si že když jsem dojela do Itálie, měla jsem problém najít lidi, se kterýma bych si na 100% sedla a trvalo mi to asi tak půl roku, než jsem se úplně začlenila do společnosti a cítila se dobře (ono to možná taky bylo angličtinou). Na Colby jsem měla štěstí. Nějak se mi přihodila, že jsem našla spousty lidí, se kterými si rozumím. Třeba tohle Díkuvzdání jsem strávila skoro celé se setejnými lidmi a moc jsem si to užila.
Co mě docela překvapilo, je že většina lidí se kterou se bavím jsou buď třeťáci nebo čtvrťáci (což taky ovšem znamená, že brzo odejdou), ale nevadí. Tak nějak nevím jak začít, jestli popsat člověka od člověka a nebo nějak jinak, tak já to nějak zkusím.
Různé lidi potkávám na různých místech. S Iavorem (Bulharsko, Svazijsko) pracuji každý pátek, tak většinou ty dvě hodiny prokecáme, což si náramně užiju. Iavor je takový můj starší bratr. Obědy pak většinou mívám s Giermem (Čile), Renzem, Miltonem, a Mattem a dalšími lidmi, kteří se náhodně připojí. Hodně často se scházím s Burcu. Přes Díkuvzdání nám vypnuli topení, takže Burcu spala u mě nebo já u ní, aby nám nebyla taková zima. Jsem moc ráda, že Burcu je tady, ale ona chce odejít na jinou Universitu, páč se jí tu moc nelíbí. Tak jí to na jednu stranu přeju, aby se tam dostala, a na druhou stranu je mi to líto, tak uvidím jak se to vyvine.
Když náhodou nemám práci tak jdu do studentského centra, kterému se říká Pulver, kde většinou sedí Hiya a Liam a “studují”, což znamená, že si k nim mohu přisednout a povídat si nebo diskutovat, čas od času se k nám připojí Pralaksha a další. O víkendech se většinou sejdu s Burcu a pak se přidáme k nějaké další skupině a většinou se jen tak bavíme, nebo koukáme na filmy nebo tak. Jsem moc ráda že mám všechny tyhle lidi kolem sebe, ale ono je pak těžké pracovat.
A taky bych takhle mohla jít do nekonečna a povídal o Šarunasovi, se kterým mám většinou dlouhé diskuze, o Tomásovi se kterým mám Antropologii a viděli jsme spolu jelena, o Alexe se jterou většinou tančím a mám s ní třídu, kde se většinou tajně bavíme, o Marině, která je jedna z nejúžasnějších osob, o Sole, mojí spolubydlící, která mi vždycky dá nějaké jídlo, když mám holad a kterou jsem neviděla celý týden, o Language assistants, Marco, Anjel, a Sanya, kteří tu jsou jenom na rok a učí jazyky a se kterýma si taky rozumím.
Jednoduše a prostě jsem ráda že tu jsem a že jsem potkala ty lidi, který jsem potkala.
Což ovšem neznamená že mi nechybíte.
Mějte se moc krásně,
Pac a pusu,
Vaše Esi
P.S.: Nějak nemám moc fotek tak přidávám jen pár co jsem někde vyhrabala. Jo a taky jsem se ostříhala, ale moc si mi nepodařilo se vyfotit tak vám posílám jenom fotku těsně po sprše :)
                                                 Burcu, když jsme se "vkradli" do Teachers lounge
                                            Anjel, který nás tam zavedl...
                                               ...společně se Sanyou
                                     A já s krátkými vlasi (toto není úplně nejlepší fotka, ale jinou nemám :))
                                                     A zezadu :)




Žádné komentáře:

Okomentovat